,

BYZNYS ve společnosti Atento

Specialista na provozování kontaktních center, společnost Atento Česká republika, začal pro sledování výnosnosti zakázek a řízení ekonomické agendy využívat ERP třídy BYZNYS od společnosti J.K.R.

Zavádění nového systému v Atento Česká republika probíhalo standardně ve třech fázích - předimplementační příprava, implementace a dohled nad provozem. Nejdůležitějším úkolem celého projektu byla důkladná analýza a návrh řešení toku dat, na základě čehož konzultanti společnosti J.K.R. vyhodnotili stěžejní procesy, na které byl kladen při implementaci největší důraz. Jednalo se především o oblast zpracování mzdové agendy s napojením na docházkový systém, dále o propočítání nepřímých nákladů za období v evidenci zakázek, a využití generátoru sestav modulu Excellent v případě datových výstupů.

Z časového hlediska byl vlastní proces implementace rozdělen do dvou základních bloků, kdy během první části došlo k instalaci modulu Mzdy a Personalistika, a ve druhé k nasazení ekonomické agendy. V rámci rutinního provozu pod dohledem konzultanti dokončili spolu s uživatelem úpravy a doplnili data pro standardní chod ekonomické a účetní agendy. „Rutinní provoz zpracování dat v systému BYZNYS značně zjednodušil pohyb dokladů mezi odděleními. Jasným přínosem ERP třídy BYZNYS se stalo sledování výnosnosti zakázek spolu s evidencí a autorizací objednávek," doplňuje Radka Mihulková, vedoucí konzultačního týmu J.K.R.

Radim Kejzlar, finanční ředitel Atento Česká republika, k tomu říká: „Se systémem BYZNYS jsme velice spokojeni. Došlo k efektivnějšímu zpracovávání celé řady agend. Důležité pro nás je také napojení docházkového systému na modul Mzdy a Personalistika, což mzdovým účetním usnadňuje rychlé zpracování 700 zaměstnaneckých karet."

O společnosti Atento Česká republika
Společnost Atento Česká republika vznikla na základě akvizice společnosti Telemarketing Prague mezinárodním provozovatelem kontaktních center, firmou Grupo Atento, jež je dceřinou společností skupiny Telefónica. Telemarketing Prague disponuje 300 operátorskými pozicemi pro klienty a zaměstnává 480 pracovníků. Poskytuje služby, mimo jiné, společnostem Telefónica O2, Home Credit, Vevay, Euromedia Group a Czech Online. Grupo Atento působí již v 17 zemích a je pátým největším provozovatelem kontaktních center na světě.

O společnosti J.K.R.
Společnost J.K.R. je s produkty řady Byznys předním českým dodavatelem podnikových informačních systémů. Byla založena v roce 1991 v Příbrami, dnes má celostátní působnost a kromě příbramské centrály má pobočky v Praze, Plzni a Teplicích. Také disponuje rozsáhlou sítí smluvních partnerů.

Informační systémy třídy Byznys využívá v Česku více než 1 200 instalací v nejrůznějších oblastech podnikání. Mezi zákazníky figurují například Canaria Travel, Central Group, Český svaz ledního hokeje, Dopravní podnik města Pardubic, H & H Hotels, Humi Outdoor, Marimex, Ravak, Ryor či Vltava-Labe-Press.

Leave a reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *