Epicor Mobile Field Service Produktem roku

logo_epicor_webEpicor Software Corporation, přední dodavatel softwarových řešení pro řízení podnikových procesů, získal pro své řešení Epicor Mobile Field Service ocenění Produkt roku 2009 (2009 Product of the Year Award). Ocenění uděluje redakce magazínu Customer Interaction Solutions, který je od roku 1982 stěžejním periodikem se specializací na oblast péče o zákazníky CRM, služeb call-center a telekomunikačních služeb.

Řešení Epicor Mobile Field Service poskytuje komplexní funkcionalitu orientovanou na zprostředkování synchronizovaných dat z ERP systému členům servisních týmů v terénu, čímž rozšiřuje účinnost podnikových zdrojů a zajišťuje informovanost pracovníků působících mimo sídlo společnosti. Poskytováním kontextově orientovaných a snadno použitelných procesů workflow, podporou globálního navigačního systému GPS, možnostmi pro zadání dokumentů v přílohách a propracovanou funkcí automatického průvodce úlohami usnadňuje řešení Epicor Mobile Field Service efektivní plnění úkolů a zadání dat přímo v místě servisu. V průběhu plnění zakázky v terénu probíhá zároveň sladění všech činností – řízení, úpravy, aktualizace a sledování zadaných požadavků operátorům, rozpisy služeb, vytížení techniků, poskytování vybavení, rezervace materiálu a stav zásob, a to prostřednictvím mobilní konzoly pro plánování a odbavení servisních požadavků nebo přímo ERP v systému Epicor.

„Máme velkou radost z tohoto významného ocenění, které je uznáním inovativního přístupu společnosti Epicor k vývoji podnikového řešení pro mobilní zařízení,“ prohlásil Rodney Winger, ředitel marketingu společnosti Epicor. „Konektivita v reálném čase poskytuje našim zákazníkům a jejich pracovníkům v terénu nejvyšší úroveň transparence při účinném propojení podnikových činností s probíhajícími operacemi mimo sídlo firmy. Epicor Mobile Field Service je prvotřídním rozšířením našeho ERP řešení a je skvělým příkladem toho, jak Epicor umožňuje svým zákazníkům řídit byznys bez bariér.“

Bližší informace o ocenění Produkt roku 2009 udělovaném redakcí časopisu Customer Interaction Solutions jsou k dispozici na www.tmcnet.com.

O časopisu Customer Interaction Solutions
Časopis Customer Interaction Solutions (CIS) vychází od roku 1982 a a zaměřuje se na obor call center, kontaktních center, CRM a telekomunikačních služeb. Vynikající úroveň původních redakčních článků, erudice a originalita, názory odborníků z praxe, propracované a do hloubky jdoucí odborné recenze založené na vlastních laboratorních výzkumech a uznání inovativních lídrů v oblastech řízení a technologií včetně jejich ocenění prostřednictvím prestižních vyznamenání, to je náročná kombinace, na které Customer Interaction Solutions rozvíjí publikaci, která staví vysokou laťku celému odvětví. Více informací naleznete na www.cismag.com.

O společnosti TMC
Technology Marketing Corporation (TMC) je mediální společnost s globální působností, která vydává časopisy Customer Interaction Solutions, INTERNET TELEPHONY, Unified Communications, a NGN. Webová stránka TMCnet společnosti TMC představuje hlavní zdroj zpráv a špičkových odborných článků v oborech komunikací a technologie. Dle hodnocení Webtrends navštíví TMCnet kolem dvou miliónů nových čtenářů každý měsíc.
Další aktivitou TMC jsou odborné konference INTERNET TELEPHONY Conference & EXPO (ITEXPO); 4GWE Conference a M2M Evolution (společně s Crossfire Media); Digium|Asterisk World (společně s Digium); a Smart Grid Summit (společně s Intelligent Communication Partners). TMC také poskytuje oborově specializované webové stránky pro profesionály v oblasti technologie: IT.TMCnet.com, 4G-wirelessevolution.TMCnet.com, M2M Evolution.com, Smart-Grid.TMCnet.com, Smart Products Ecosystem, Robotics.TMCnet.com, Cable.TMCnet.com, Satellite.TMCnet.com, Green.TMCnet.com, Healthcare.TMCnet.com, and Education.TMCnet.com.
Bližší informace o společnosti TMC jsou k dispozici na www.tmcnet.com.

O společnosti Epicor Software Czech
Epicor Software je předním globálním poskytovatelem softwarových řešení pro odvětví výroby, distribuce, maloobchodu, pohostinství a služeb. Svým 20 000 zákazníkům ve více jak 150 zemích poskytuje společnost Epicor integrovaná softwarová řešení pro řízení podnikových procesů, s jejichž pomocí dokážou firmy zákazníků zvyšovat efektivitu a ziskovost, konkrétně jsou to systémy podporující plánování a využití podnikových zdrojů (ERP), řízení péče o zákazníky (CRM), řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce (SCM) a řízení operací v oblasti maloobchodu (retail). V České republice a na Slovensku působí společnost Epicor Software již 17 let. ERP řešení Epicor zde využívá přes 200 společností a s tímto softwarem pracuje více než 3 000 koncových uživatelů. Více informací naleznete na www.epicor.cz.