J.K.R. oslavuje 25 let

Čtvrt století od vzniku slaví v květnu společnost J.K.R., přední český dodavatel podnikových informačních systémů. Během 25 let se původem příbramská firma tří zakladatelů rozvinula v silného hráče na poli ERP řešení s celorepublikovým působením, stovkou zaměstnanců, obratem 100 milionů a více než 1 100 zákazníky.

„Vážíme si faktu, že naši uživatelé důvěřují nám i systémům BYZNYS ERP natolik, že jsme se toho společně dožili. Dlouhodobě patří mezí největší dodavatele podnikových informačních systémů ERP na českém trhu, přičemž se zaměřujeme primárně na střední a větší organizace. V České republice a na Slovensku máme více než 1 100 aktivních instalací v nejrůznějších oblastech podnikání,“ říká Vladimír Králíček, generální ředitel J.K.R., a pokračuje: „Mezi zákazníky patří například Central Group, Jednota České Budějovice, Marimex CZ, Nohel Garden, Poldi, Ravak, Ryor, Sapho a Vltava-Labe-Press.“

Podnikové informační systémy BYZNYS ERP patří v segmentu středních a větších organizací mezi nejrozšířenější řešení na českém trhu. Nejnovější generace nese označení BYZNYS EVO a na trh byla uvedena vloni. Systém byl vyvinut s důrazem na jednoduchost, flexibilitu, ergonomii a snadné používání. „Do BYZNYSu EVO se promítlo našich 25 let zkušeností s ERP prostředím a podnikovými procesy, které jsme zúročili při vylepšení několika stávajících modulů. Řešení Byznys EVO je určeno především pro organizace, které kladou důraz na obchodní procesy a soustředí se na kvalitní péči o zákazníky,“ přibližuje Vladimír Králíček.

Po necelých 25 letech samostatného působení na trhu se společnost J.K.R. vloni stala součástí holdingu Solitea. „V létě 2015 jsme byli osloveni skupinou Solitea, abychom se stali její součástí a naše řešení BYZNYS ERP klíčovým produktem v portfoliu skupiny,“ říká Vladimír Králíček. „Se společníky jsme se shodli, že stát se součástí tohoto uskupení bude nejlepší volbou s ohledem na budoucí příležitosti a možnosti dalšího rozvoje společnosti J.K.R. především ve vztahu k uživatelům, partnerům a zaměstnancům.“