21/08/2008

Služby

Public Relations

Kdy využít PR?

  • Pro posílení povědomí o firmě, značce nebo produktu
  • V době uvedení nových produktů/služeb
  • V případě krizových situací pro vylepšení renomé
  • Pro posílení vztahů s veřejností odbornou i laickou
  • Při sdělování informací potenciálním zákazníkům ve snaze podpořit prodej, udržet nebo zlepšit reputaci
  • Pro získání zpětné vazby od zákazníků, podle kterých můžete následně upravit svoje metody a techniky prodeje a komunikace

Co nabízíme?

  • Návrh komunikační strategie
  • Zajištění pozitivní publicity v médiích
  • Komunikaci s médii formou tiskový zpráv, tiskových konferencí, briefingů a  odborných či osvětových článků za účelem podpory značky, produktu či kampaně
  • Krizové PR
  • Přípravu firemních magazínů či výročních zpráv
  • Organizaci akcí pro veřejnost laickou i odbornou (konference, školení, večírky, setkání se zákazníky či partnery apod.)
  • Monitoring médií

Marketing

Jak nejlépe

  • oslovit své cílové zákazníky?
  • prezentovat své produkty a služby?
  • komunikovat s vnějším prostředím?

Co nabízíme?

  • Návrhy a realizace plánů marketingu a propagace za účelem podpory prodeje a zvýšení image u odborné i široké veřejnosti.
  • Návrhy mediálních kampaní na podporu prodeje a značky, nákup prostoru v médiích tištěných, online i broadcast.
  • Návrhy a organizace společenských, vzdělávacích, prodejních či sportovních akcí.
  • Vše na klíč!

Školení

Nabízíme realizaci školení a workshopů v oblastech:

  • Prezentační a komunikační dovednosti
  • Mediální tréning
  • Jak napsat tiskovou zprávu/článek/rozhovor?
  • Jak využít média pro rozvoj firmy?