Filip & Ondřej alias Kluci v akci vaří s keramickými noži KYOCERA

JanusDne 10. prosince 2010 vychází v nakladatelství Culinary art nová kuchařka s názvem 31x vyzkoušeno od mladých milovníků gastronomie a originálních receptů Filipa Sajlera a Ondřeje Slaniny, známých jako Kluci v akci. Partnerem tohoto díla jsou keramické nože z produkce japonské firmy KYOCERA.

Nová kuchařka zahrnuje celkem 31 receptů na vybrané polévky, populární snacky, hlavní jídla, saláty i dezerty, které potěší každého gurmána, a to nejen chutí, ale i snadnou a rychlou přípravou. Některé z receptů pochází přímo z kuchařského pera Filipa Sajlera a Ondřeje Slaniny, jiné reprezentují tradiční světovou a často i exotickou kuchyni. Jedno však mají všechny společné – za celou „televizní kariéru“ Klukům v akci přirostly nejvíce k srdci.

Kuchařka zaujme nejen svým obsahem, ale i formou. Tvář jí navrhl grafický designér Zdeněk Řanda aka Pasta Oner, který je znám jako autor, průkopník a propagátor českého street-artu a vydavatel a šéfredaktor jediného českého street-art-graffiti magazínu Clique. Kuchařka obsahuje mnoho fotografií, které samy o sobě snadno navedou k přípravě jednotlivých pokrmů. Kromě samotných receptů se čtenáři dozví i řadu zajímavých informací o původu a způsobu podávání lákavých pochoutek.

Filip Sajler a Ondřej Slanina použili při přípravě všech pokrmů obsažených v kuchařce keramické nože Kyocera, které si pro všechny jejich vlastnosti rázem oblíbili: „Celá léta jsme byli zvyklí na klasické ocelové nože, které samozřejmě fungují dodnes. Keramické nože jsme považovali za přechodný módní výstřelek. Pak jsme se setkali se značkou Kyocera a přesvědčili se, že tihle Japonci umějí. S vynikající japonskou značkou jsme s chutí uzavřeli partnerství, či přesněji řečeno: doslova přátelský vztah,“ uvedli Kluci v akci.

Keramické nože Kyocera se na trhu poprvé objevily v roce 1984. Od té doby se jich prodalo již více než pět milionů a díky svým mimořádným vlastnostem si získávají stále větší popularitu. „Tento velký zájem ze strany běžných uživatelů nás velmi těší. Věřím, že dobrozdání takových profesionálů, jakými jsou Kluci v akci, určitě o kvalitě nožů a dalších kuchyňských nástrojů z high-tech keramiky přesvědčí i další zájemce o dokonalé kuchyňské pomocníky,“ uvedl Martin Januš, ředitel společnosti JANUS, která je výhradním dovozcem značky Kyocera na česky trh.

Kuchařka bude od 14.12. 2009 distribuována prostřednictvím internetového obchodu www.keramicke-noze.cz a zájemci ji najdou i na pultech knihkupectví, které patří k síti prodejců vydavatelství Albatros.

Kluci v akci_small_web

O společnosti JANUS
Společnost JANUS byla založena v roce 1992 ve spolupráci s Kyocera Electronic Europe. Je oficiálním autorizovaným dovozcem a distributorem tiskových řešení laserových tiskáren, digitálních kopírek, multifunkčních, velkoformátových zařízení a keramických kuchyňských a kancelářských potřeb značky KYOCERA v České republice. Od roku 2007 také nabízí vlastní řešení správy tiskových úloh pod názvem MyQ. Společnost JANUS je držitelem ISO 9001:2000 a ISO 14001:2004.
Více informací získáte na www.janus.cz nebo na www.keramickenoze.cz.

O společnosti KYOCERA
Japonský koncern KYOCERA, založený v roce 1959, nyní s ročním obratem v přepočtu přes 218 miliard korun, zaměstnává více než 63 000 lidí po celém světě. Zabývá se mimo jiné vývojem a výrobou elektronických zařízení, informačního vybavení, telekomunikačního vybavení, polovodičů a špičkových keramických komponent a produktů.