Společnosti Oracle a LinkedIn vylepšují generování leadů

Integrace produktů Oracle Marketing Cloud a LinkedIn Campaign Manager/Matched Audiences pomůže marketingovým specialistům generovat kvalitnější leady a zvýšit konverzní poměry a prodeje.

Novinka společnosti Oracle umožňuje marketingovým specialistům maximalizovat návratnost investic při generování leadů (ověřených kontakt, kontaktů na zákazníky se zájmem o daný produkt či službu). Zajistí to produktová integrace mezi Oracle Marketing Cloud a LinkedIn Campaign Manager, což je nová funkce pro cílení v rámci nedávno oznámené služby LinkedIn Matched Audiences. Zákazníci využívající platformu Oracle Marketing Cloud mohou díky tomuto propojení snadno integrovat data o 467 milionech uživatelů LinkedIn do stávajících marketingových kampaní a oslovit nejvhodnější potenciální kupce daného produktu.

Marketingoví specialisté dnes musí poskytovat personalizovanou zkušenost, pouze tímto způsobem lze zvýšit konverzní poměr (podíl oslovených potenciálních zákazníků a těch, kdo skutečně nakoupí) a urychlit prodeje. Aktuální integrace se konkrétně týká služby Oracle Eloqua, což je součást platformy Oracle Marketing Cloud; zákazníci díky tomu mohou přesněji personalizovat i ladit kampaně napříč různými komunikačními kanály včetně e-mailu, webu a reklamy v digitálních médiích, a oslovit tak v ideální okamžik ideální cílové skupiny potenciálních kupujících.
Integrace umožňuje marketingovým specialistům také vylepšit strategie pro Account Based Marketing. Mohou získat informace o kupcích, které jim pomohou převést zákazníky z kolonky „neznámí“ do kategorie těch, o nichž mají k dispozici bližší informace. Díky tomu lze dále měnit cílení digitální reklamy, doplňovat profily zákazníků a zefektivnit inzerci na LinkedIn.

„Společnost LinkedIn se snaží poskytovat B2B marketingovým specialistům nástroje i pohledy na data, díky nimž dokáží oslovit nejdůležitější skupiny klientů,“ uvedl Russell Glass, produktový viceprezident divize LinkedIn Marketing Solutions. „Nová služba Matched Audiences umožňuje v rámci marketingu kombinovat data z LinkedIn a vlastní data zákazníků. Taková integrace je nyní k dispozici pro zákazníky služby Oracle Eloqua.“

„Snažíme se marketingovým specialistům poskytovat data, která potřebují k měření a maximalizaci dopadu marketingových kampaní,” říká Laura Ipsen, generální ředitelka a senior viceprezidentka pro Oracle Marketing Cloud. „LinkedIn se svými 467 miliony uživatelů je největší sociální sítí pro profesionály a hladká integrace těchto dat podpoří transformaci kampaní generujících leady.“

Platforma Oracle Marketing Cloud je součástí sady služeb Oracle CX Cloud Suite, která organizacím pomáhá zlepšit řízení zákaznické zkušenosti a posílit iniciativy digitální transformace. Poskytuje spolehlivou podnikovou platformu zastřešující data i know-how, snižuje složitost prostředí IT, umožňuje dosahovat předvídatelných a hmatatelných obchodních výsledků. Sada Oracle CX Cloud Suite zahrnuje platformy Oracle Commerce Cloud, Oracle Marketing Cloud, Oracle Sales Cloud a Oracle Service Cloud.

Podrobnější informace (v angličtině)
• Oracle Marketing Cloud
• Oracle CX Cloud Suite
• LinkedIn Matched Audiences