BlueLink s novým generálním ředitelem
Skupina BlueLink, klíčový hráč na mezinárodním trhu zákaznických služeb a dceřiná společnost AirFrance-KLM, jmenovala Vincenta Leonardiho generálním ředitelem české pobočky. Vincent Leonardi nahradil Simonu Benešovou, která se nyní věnuje inovacím a transformaci na úrovni celé skupiny BlueLink.
Vincent Leonardi (39) nastoupil do společnosti BlueLink již v roce 2006. Během uplynulých 11 let zde vystřídal hned několik pracovních pozic, v rámci nichž se mohl seznámit prakticky se všemi oblastmi zákaznických služeb. Zastával jak operativní, tak i manažerské funkce; od roku 2009 vedl v Praze mezinárodní tým více než 400 spolupracovníků, od roku 2013 pak pobočku společnosti BlueLink na ostrově Mauricius. V září 2017 stanul v čele české pobočky BlueLinku, která v tuto chvíli zaměstnává více než 500 expertů na zákaznické služby. Vincent Leonardi má vysokoškolský titul v oblasti mezinárodního a evropského práva a se svou rodinou žije v Praze.
„BlueLink v Praze se za posledních pár let hodně změnil. Nejen, že neustále roste, ale s pomocí inovací a moderních technologií průběžně zvyšuje standard poskytovaných služeb. Je mi proto velkou ctí, že mohu být opět jeho součástí,“ uvedl Vincent Leonardi a dodal: „Díky strategické poloze hraje pražská pobočka ve skupině BlueLink velmi důležitou roli. Mým cílem je ještě více posílit její pozici a stát se klíčovým evropským hráčem v oblasti zákaznických služeb.“
K realizaci těchto plánů přispěje i předchůdkyně Vincenta Leonardiho, Simona Benešová, která vedla pražskou pobočku BlueLinku po dobu necelých 13 let. Simona Benešová má více než 20 let zkušeností v managementu v oblasti zákaznických služeb a ve společnosti BlueLink se nyní bude věnovat inovačním a transformačním projektům, a to na úrovni celé skupiny. „Každý rok strávený v BlueLinku mě obohatil, nejen osobně, ale i profesně. Měla jsem příležitost být součástí extrémně rychlého růstu našeho centra a těším se na další výzvy spojené s mou novou pozicí – rozvíjet podmínky pro plné využití potenciálu lidí,“ sdílí své cíle Simona Benešová, nová ředitelka pro transformaci. Simona Benešová je od letošního roku také aktivní členkou představenstva asociace ABSL, která sdružuje firmy z oboru podnikových služeb, podporuje jejich rozvoj a sdílí best practises.
Základní informace:
Společnost BlueLink International CZ je mezinárodní kontaktní a expertní centrum se sídlem v Praze. Je součástí skupiny BlueLink Group, dceřinou společností skupiny AirFrance-KLM. BlueLink International CZ poskytuje expertní zákaznické služby, včetně naprosto inovativních řešení komunikace se zákazníky např. na sociálních sítích a s využitím chatbota (tj. automatizace odpovědí v komunikaci na digitálních platformách).
V rámci své rychlé expanze, BlueLink řídí několik projektů na dálku např. v Bulharsku, Egyptě, Portugalsku, Holandsku a na Madagaskaru. BlueLink je držitelem prestižní ceny ABSL Diamonds a několikanásobným držitelem mezinárodních cen v oblasti zákaznického servisu.
BlueLink také získal cenu za nejlepší Zasedačku roku 2016 a vyhrál v soutěži Kanceláře roku v oblasti sdílených služeb. BlueLink díky své lokalitě v centru Prahy patří na trhu práce mezi velmi atraktivní zaměstnavatele.
Hlavní sídlo skupiny BlueLink Group je v Paříži. BlueLink Group se zaměřuje na zákaznické služby v oblasti leteckého průmyslu, turismu, kultury a luxusního zboží. Kromě Prahy má pobočky ve Štrasburku, Sydney a na ostrově Mauricius. BlueLink International CZ v číslech: – Vice než 500 zaměstnanců, z toho 120 trénovaných na práci z domu. – Multikulturní tým – 78% zaměstnaných cizinců, více než 50 různých národností – Průměrný věk zaměstnanců je pod 30 let – Hovoříme 28 jazyky, pro některé klienty poskytujeme servis 24/7 Více informaci: Helena Tabakovova, Brand & EE Manager, tel. 727 922 942; www.bluelinkservices.com