Kasa.cz zavádí provizní systém
Internetové nákupní centrum Kasa.cz spustilo provizní systém, který umožňuje inzertním partnerům, webovým serverům a bloggerům profitovat z prodejů uskutečněných na základě reklamy umístěné na jejich stránkách.
Tým Kasa.cz se při vývoji provizní platformy rozhodl jít cestou maximální jednoduchosti a uživatelské přívětivosti. K tomu, aby se člověk zapojil do systému, není třeba žádných programátorských ani vývojářských zkušeností. Stačí se jednoduše zaregistrovat na http://provize.kasa.cz, vybrat si produktovou oblast a požadované rozměry inzerátu a vygenerovaný kód vložit na příslušné místo na svém webu. Od této chvíle se partnerovi započítává z každého nákupu uskutečněného na základě této reklamy příslušná provize, která se dle kategorie zboží pohybuje v rozmezí od 1 do 6 % z ceny zakoupeného zboží bez DPH. Provize je splatná vždy na základě vystavené faktury, pro fyzické osoby i na základě výpisu z provizního systému, pokud se však nejedná o částku vyšší než 20 000 Kč ročně.
Provozovatel může mít spuštěných více kampaní, avšak pouze na stránkách, které nejsou v rozporu s právním řádem České republiky, s pornografickým obsahem, nebo obsahem, který by mohl poškodit dobré jméno Kasa.cz a jejích obchodních partnerů.
„Provizních programů existuje ve světě i u nás již celá řada, často jsou však poměrně složité na orientaci i vyhodnocování, a proto zájem ze strany partnerů nemusí a mnohdy nebývá zcela uspokojivý. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro vlastní program, který je uzpůsoben i méně pokročilým uživatelům internetu, protože pro jeho spuštění i sledování stačí jen několik málo kliknutí,“ říká Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz. „Specializované blogy s menší návštěvností a tím pádem i menším počtem zobrazených stránek, zaměřené na specifické segmenty, například na elektroniku, mohou z partnerského programu získat pro svůj provoz mnohem více prostředků, než z klasických reklamních bannerů. A podobně i servery s velkou návštěvností tímto získávají další způsob, jak s nulovou investicí zvyšovat svůj obrat,“ komentuje Jitka Součková.
O internetovém obchodu KASA.cz
Přední český internetový obchod KASA.cz nabízí kompletní sortiment od audio-video techniky, přes bílé zboží, spotřební elektroniku, sportovní potřeby, auto-moto či zahradní techniku až po kosmetiku, dětské vybavení, hračky a další. Celkem zahrnuje více než 1 000 světových značek. KASA.cz již 11 let poskytuje zákazníkům řadu nadstandardních služeb. Podrobnosti získáte na www.kasa.cz.