Společnost Baťa optimalizuje díky platformě Oracle Retail řízení zásob

Společnost Baťa nasazuje platformu Oracle Retail. Známý globální výrobce obuvi chce tímto způsobem zlepšit efektivitu provozu včetně řízení dodavatelského řetězce, lépe předvídat poptávku zákazníků a zvýšit jejich spokojenost.

Baťa je vertikálně orientovaný maloobchodní prodejce, který denně obslouží více než milion zákazníků ve více něž 5 300 kamenných obchodech v 70 zemích. V tomto měřítku je již potřeba soustředit se na provozní efektivitu. Firma si k tomu zvolila řešení Oracle Retail Merchandise Financial Planning, Oracle Retail Assortment Planning a Oracle Retail Xstore Point-of-Service. Projekty implementace byly zahájeny současně v Evropě a Latinské Americe, konkrétně v Itálii a Chile. Partnery pro implementaci jsou společnosti Retail Consult a Veltio.

Spolčenost Baťa využije řešení Oracle Retail rovněž k modernizaci dodavatelského řetězce, sníží investice do nadbytečných zásob, a zvýší tak své marže. Technologie Oracle Retail dokáže poskytnout detailní pohled na preference a poptávku zákazníků na úrovni jednotlivých obchodů i celých zemí. Zpřesní se tak finanční plánování a zefektivní plánování propagačních akcí na místní i globální úrovni. Lepší přehled o zásobách v reálném čase umožní zvýšit dostupnost zboží v kamenných obchodech i e-shopech, mělo by se rovněž zjednodušit zaškolování prodejců a kupující získají konzistentní zákaznickou zkušenost.

Oracle Retail představuje moderní platformu pro maloobchod. Zákazníkům poskytuje komplexní a otevřenou sadu podnikových aplikací i cloudových služeb spolu s hardwarem, vše integrováno do jednoho optimalizovaného celku. Ať už jde o módu, potraviny nebo prodeje specializovaného zboží, maloobchodní prodejci mohou pomocí řešení Oracle zvýšit agilitu provozu a vylepšit zákaznickou zkušenost. Podrobnější informace: www.oracle.com/retail.