ARBES Technologies uvolnil novou verzi ERP řešení ARBES FEIS
Mezi hlavní novinky podnikového informačního systému ARBES FEIS ve verzi 10.5 patří příchod Portalu a integrace aplikace Leasing do ERP řešení.
ARBES Portal představuje internetový/intranetový portál, který bude v budoucnu sestávat ze tří bloků: WebReports, WebApplications a WorkFlow. První fází portálu je modul WebReports, který umožňuje webový přístup k datům spravovaným v informačním systému FEIS či jiných systémech. Na základě administrátorem nastavených práv a pravidel mohou s daty rychle a jednoduše pracovat jak rutinní uživatelé, kteří preferují webový přístup jako praktickou alternativu při integraci aplikací a dat v rámci firemního portálu či při vzdáleném přístupu, tak i zaměstnanci, kteří obvykle nemají potřebu ani kompetenci data v systému FEIS zpracovávat, ale aktuálně potřebují daný výstup pro svou další činnost. Práce s reporty ve webovém prostředí je pro tyto uživatele podstatně jednodušší a ovládání intuitivnější. Typickými příklady jsou účetní a finanční reporty pro management, přehledy o nákladech, majetku, nákupu pro ostatní střediska.
Součástí nové verze ERP řešení ARBES FEIS se nově stal systém ARBES Leasing určený pro správu finančních produktů jako finanční a operativní leasing nebo spotřebitelské úvěry. ARBES Leasing byl sice doposud s FEISem úzce integrovaný, ale jinak fungoval jako samostatná aplikace. Nyní se stává jedním z modulů systému ARBES FEIS, čímž se zaručí trvalá kompatibilita a dostupnost aktuálních verzí pro leasingové klienty v pravidelných časových intervalech.
Zajímavostí je také přítomnost nového režimu práce s FEISem. Kromě běžného přístupu je nově možné nastavit také přístup pouze pro čtení. V tomto režimu nejsou dostupné žádné operace, které modifikují data – záznamy lze pouze prohlížet. To je vhodné například pro uživatele, kteří potřebují pravidelně nahlížet na detaily jednotlivých dokladů v systému.
První verze řešení ARBES FEIS, určeného primárně pro větší společnosti, byla na trh uvedena již v roce 1994 a dnes jej využívá více než 120 zákazníků z řad obchodních, leasingových a finančních společností a zdravotních institucí. Ke spokojeným zákazníkům patří například Mafra, CCS, GE Money Bank, Povodí Vltavy či Zdravotnický holding Královehradeckého kraje.
ARBES FEIS nabízí komplexní správu ekonomické a účetní agendy klienta s možností jak přizpůsobení se stávajícím interním pracovním postupům a dělbě práce, tak racionalizace zavedením postupů nových. Řešení je vybaveno sadou rozhraní pro komunikaci s aplikacemi elektronického bankovnictví, Českou poštou a jinými externími aplikacemi. ARBES FEIS je plně kompatibilní s databází Oracle 10g a 11g.
O společnosti ARBES Technologies
Společnost ARBES Technologies, tvůrce a dodavatel softwarových systémů, byla založena v roce 1991. Portfolio informačních systémů skupiny ARBES Technologies zahrnuje řešení pro retailové a privátní bankovnictví, správu investičního portfolia, obchodování s cennými papíry, správu a distribuci otevřených podílových fondů, finanční leasing a factoring, CRM a ERP řešení. Skupina ARBES Technologies využívá své silné vývojové základny v Praze a působí v řadě evropských zemích. Další informace jsou k dispozici na www.arbes.com.