Decathlon spustil affiliate marketing s VIVnetworks.com
Decathlon, přední světový prodejce sportovního vybavení, který v ČR v 15 prodejnách zaměstnává přes tisíc lidí, spustil affiliate reklamu v největší české a slovenské affiliate síti VIVnetworks.com. Od tohoto kroku si slibuje budování zákaznické báze, spolupráci s blogery a růst online prodejů internetového obchodu Decathlon.cz.
Decathlon affiliate reklamu vnímá jako efektivní investici do online marketingu s jejíž pomocí chce zvyšovat online prodejce a rozšiřovat zákaznickou bázi. Důležitým faktorem je také rozvoj spolupráce s komunitou blogerů a specializovaných portálů, kteří se věnují sportovnímu vybavení a oblečení či některému ze 70 sportů, které Decathlon svojí nabídkou pokrývá.
„Na jaře se v Decathlonu ve velkém začínají prodávat kola, stany a campingové vybavení, zvýšený zájem je mezi zákazníky o oblečení pro fitness, turistiku a lov. Populární jsou i potřeby pro rybaření a jezdectví,“ říká Natalie Steinerová ze společnosti VIVnetworks.com.
Affiliate reklama je založená na provizní bázi, e-shop tak neplatí za zobrazení své nabídky či prokliky na svůj web, ale jen dohodnutou provizi za uskutečněné prodeje, přičemž mezi ně nejsou zahrnuty objednávky, které byly zrušené či vrácené v zákonné lhůtě. Co může být důležité například při prodeji oblečení a obuvi, kde je vyšší procento vráceného zboží než třeba v IT či potravinách.
Internetový obchod Decathlon.cz zákazníkům umožňuje vyzvednout si objednané zboží v 15 prodejnách ve většině krajů ČR. E-shop nabízí od 2 000 korun dopravu zdarma a zákazník má na vrácení zboží nadstandardní lhůtu 90 dní.