Kasa.cz láká na Černý Most
Kasa.cz, přední český internetový obchod, spustila první část své podzimní marketingové kampaně, která je tentokrát zaměřená na Prahu a okolí. Do 20. září šlo především o teasingové billboardy a hypercubes v Praze, od tohoto data do kampaně přibudou také reklamní plochy v metru a v denním tisku. Tématem je otevření nové distribuční centrály v Praze na Černém Mostě.
Cílem kampaně, která poběží do konce ledna 2011, je upozornit na novou centrálu Kasa.cz v Praze na Černém Mostě, jejíž slavnostní otevření pro veřejnost se uskuteční 1. října a bude podpořeno nabídkou vybraných produktů spotřební elektroniky za lákavé ceny. V další části kampaně Kasa.cz naváže především produktově orientovanými propagačními aktivitami.
„Tuto podobu kampaně jsme zvolili na základě průzkumu, který jsme si nechali zpracovat agenturou Factum Invenio. Zajímavostí je použití relativně nového reklamního formátu hypercube nebo virálního a guerilového marketingu. Na přípravě a realizaci jsme spolupracovali s agenturou Next Vision, pro kterou jsme se rozhodli díky jejím dosavadním zkušenostem s klienty, k nimž patří například Danone či Nivea,“ okomentovala podzimní marketingovou kampaň Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz.
O internetovém obchodu KASA.cz
Přední český internetový obchod KASA.cz nabízí kompletní sortiment od audio-video techniky, přes bílé zboží, spotřební elektroniku, sportovní potřeby, auto-moto či zahradní techniku až po kosmetiku, dětské vybavení, hračky a další. Celkem zahrnuje více než 1 000 světových značek. KASA.cz již 11 let poskytuje zákazníkům řadu nadstandardních služeb. Podrobnosti získáte na www.kasa.cz.