KYOCERA DOCUMENT SOLUTIONS EUROPE ZÍSKALA CERTIFIKÁT ISO27001
KYOCERA Document Solutions, přední světový dodavatel tiskáren a kancelářských řešení oznamuje, že splnila mezinárodní certifikaci ISO 27001 v oblasti zabezpečení dat. Certifikát byl společnosti Kyocera udělen mezinárodně uznávaným certifikačním orgánem BSI Group na základě výsledků rozsáhlého auditu. Ten probíhal od dubna 2016 ve všech zastoupeních firmy Kyocera v celé oblasti EMEA. Kontrolován byl hardware, software i firemní procesy společnosti.
ISO 27001 je mezinárodní standard, který popisuje osvědčené postupy pro systém řízení bezpečnosti informací (ISMS). Certifikace podle normy ISO 27001 prokazuje dodržování nejvyšších standardů osvědčených postupů v oblasti zabezpečení dat.
„Jsme potěšeni, že jsme jedni z prvních, kdo získal tento certifikát,“ říká Andrie Muchtar, ISO, KYOCERA Document Solutions Europe. „Standard ISO 27001 poskytuje jednu z nejsilnějších záruk bezpečnosti našich zaměstnaneckých a zákaznických dat. Díky tomu se můžeme zúčastnit výběrových řízení, kde je splnění tohoto standardu základním požadavkem.
Vzhledem k tomu, že zákazníci migrují do digitálního prostředí, kybernetická bezpečnost má pro společnost KYOCERA Document Solutions Europe a naše prodejní společnosti v celé Evropě, na Středním východě a v africkém teritoriu naprosto zásadní význam. Díky tomuto standardu jsme v dobrém souladu s GDPR a podporujeme naše zákazníky při zajišťování dodržování těchto požadavků. “
„Certifikace podle normy ISO 27001 dokazuje, že naše organizace bere bezpečnostní hrozby vážně, a proto definovala a zavedla procesy a postupy kontroly bezpečnosti na nejvyšší úrovni,“ říká Dave Hagenaars, výkonný ředitel BSI Group, Nizozemsko.
„Být certifikován podle ISO 27001 deklaruje veřejnosti, že zajištění i udržení vysoké úrovně zabezpečení informací je naší stálou prioritou. Tím, že se postaráme o naše zákazníky a zaměstnance, jsme v souladu se zásadní filozofií naší společnosti,“ uzavírá Takahiro Sato, prezident společnosti KYOCERA Document Solutions Europe.