Oracle představuje Oracle CRM On Demand R17

oracleNová verze aplikační služby Oracle CRM On Demand Release 17 přináší širokou paletu prognostických a analytických funkcí pro získání praktického vhledu a zvyšování produktivity.

Mezi nové prognostické funkce služby Oracle CRM On Demand Release 17 patří flexibilní fiskální kalendáře pro produktivnější řízení podnikových operací, možnost zpracovávat předpovědi příjmů i množství výrobků a průběžně porovnávat informace s aktuálními i historickými prognózami pro aktivní řízení řetězce.
Na pomoc se zvyšováním prodeje přináší Oracle CRM On Demand Release 17 vylepšení v oblasti použitelnosti a nově přepracované uživatelské rozhraní, jehož velikost mohou obchodní týmy měnit podle svých představ a v němž pomocí nového zobrazení Head-Up Display rychle najdou relevantní informace. Obchodníkům se v něm budou lépe spravovat seznamy a pomocí nástroje Oracle Mobile Sales Assistant mohou přizpůsobovat popisky používané v terénu.
Oracle CRM On Demand Release 17 maximalizuje efektivitu řízení podnikového řetězce pomocí automatických pracovních postupů pro řízení prodeje, marketingu, služeb a obchodních kanálů. Zároveň urychluje generování hodnoty a poskytuje přesné a naprosto aktuální informace.
Oracle CRM On Demand pomáhá šetřit čas potřebný na správu pomocí automatických nástrojů pro migraci a načítání dat. Oracle Migration Tool On Demand slouží k migraci úprav z jednoho prostředí do druhého a Oracle Data Loader On Demand k vytváření, aktualizaci a mazání obrovských objemů dat.
Rozšířená funkčnost služby Oracle CRM On Demand Release 17 pro správu vztahů s partnery nově podporuje správu delegovanou na partnery a poskytuje analytické funkce pro registraci obchodních případů, financování, řízení řetězce a další.
Oracle CRM On Demand Release 17 kromě osmnácti dosud podporovaných jazyků podporuje nově také brazilskou portugalštinu a norštinu. Lokalizace spolu s funkcemi pro práci s více měnami přispívají k vyšší efektivitě uživatelů a kvalitě informací, neboť uživatelé mohou pracovat ve svém rodném jazyce.
Oracle CRM On Demand Life Sciences Edition přináší jedinečné funkce pro rychlé obchodní prezentace plus zjednodušenou správu a vykazování vzorků. Farmaceutické společnosti mohou díky tomu dosáhnout maximální efektivity každé interakce, snížit náklady, zkvalitnit distribuci a působnost. Offline klient aplikační služby Oracle CRM On Demand Life Sciences Edition je natolik reprezentativní, že se výborně hodí pro obchodní jednání se zákazníky.

„Při debatách, zda pořídit nový CRM systém, nebo jen upgradovat stávající, v mnoha organizacích zní základní otázka: ‚Kdy se nám to vrátí?‘,“ řekl Robert P. Mahowald, viceprezident společnosti IDC. „Obchodní hodnota aplikací CRM je nepopiratelná, ovšem model nasazení formou softwarové služby nabízí zákazníkům rychlou návratnost investice a předvídatelnost. V případě hostované služby CRM, které poskytuje osvědčené funkce na podporu produktivity prodejního týmu a aplikace připravené pro konkrétní průmyslová odvětví, si většina uživatelů odpoví sama: ‚hned teď‘.“
„Oracle neustále inovuje a poskytuje zákazníkům vysoce hodnotnou, účinnou a ucelenou aplikační službu CRM, která je bez přehánění nejlepším řešením svého druhu,“ řekl prezident společnosti Oracle Charles Phillips. „Nová služba Oracle CRM On Demand Release 17 pomůže zákazníkům získat více praktických postřehů, zvyšovat produktivitu a dosáhnout finanční úspory. Názorně ukazuje, jak Oracle řeší základní požadavky organizací na lepší práci s obchodními příležitostmi a jasné výsledky.“

Další zdroje
Oracle CRM On Demand Release 17
Informační list ke službě Oracle CRM On Demand Release 17
Řešení Oracle CRM pro přírodní vědy a zdravotnictví
Oracle Mobile Asistent

O společnosti Oracle
Společnost Oracle (NASDAQ: ORCL) celosvětově dodává nejucelenější, nejotevřenější a nejlépe integrovaný podnikový software a hardwarové systémy. Další informace o společnosti Oracle najdete na oracle.com.