Oracle Social Relationship Management: Sada pro řízení interakcí v sociálních sítích
Výkonný ředit společnosti Oracle Larry Ellison představil na konferenci Oracle OpenWorld sadu Oracle Social Relationship Management (SRM). Jedná se o integrovanou službu, která podnikům umožňuje analyzovat a řídit interakce napříč různými sociálními platformami. Tyto procesy probíhají v reálném čase a poskytují podnikům celkový pohled na chování spotřebitelů. Pomocí Oracle SRM lze sledovat dění v sociálních sítích, zapojit se do něj, vytvořit si nové obchodní příležitosti a napomáhat prodejům.
Sada Oracle Social Relationship Management je integrována s dalšími podnikovými aplikacemi společnosti Oracle včetně Oracle Fusion Marketing, Oracle Fusion Sales Catalog, Oracle ATG Web Commerce a Oracle Enterprise Resource Planning (ERP). Sociální média mohou díky tomu transformovat i další obchodní procesy. Marketingové týmy dokáží pomocí Oracle SRM integrovat sociální média do svých webových stránek a dalších marketingových nástrojů.
Sada Oracle SRM poskytuje komplexní pohled na chování spotřebitelů pomocí následujících komponent:
– Oracle Social Network: Poskytuje zabezpečenou platformu pro spolupráci v reálném čase, která je dostupná uživatelům uvnitř i vně organizace.
-Oracle Social Marketing: Marketingoví specialisté mohou pomocí tohoto nástroje centrálně vytvářet, publikovat, moderovat, řídit, měřit a reportovat kampaně napříč různými sociálními sítěmi a platformami. Nástroj umožňuje publikovat obsah v sociálních sítích, získávat fanoušky a přizpůsobovat vnímání značky konkrétním situacím.
– Oracle Social Engagement & Monitoring Cloud Service: Služba umožňuje organizacím analyzovat interakce v sociálních médiích. Díky tomu lze zlepšit služby zákazníkům, prodejní týmy mohou např. zefektivnit své nabídky. Podniky lépe porozumí svým zákazníkům a díky monitoringu signálů a trendů na sociálních sítích budou moci ihned adekvátně reagovat.
– Oracle Social Sites: Poskytuje komplexní editační nástroje pro dynamický vývoj a publikování sociálních webů. S nástrojem mohou snadno pracovat i uživatelé bez speciálních technických znalostí.
– Oracle Data and Insights. Služba určená pro rostoucí podniky, která poskytuje potřebné informace o externích subjektech (adresáře, analýzy apod.).
„Sociální média mění způsob, jak organizace komunikují se svými partnery, a tím i celé podnikání,” uvádí Thomas Kurian, výkonný viceprezident pro vývoj produktů ve společnosti Oracle. „Oracle Social Relationship Management umožňuje zákazníkům přijmout tyto změny a integrovat nástroje potřebné pro práci se sociálními sítěmi do svých stávajících aplikací a služeb.”
Podrobnější informace (v angličtině):
- · Oracle Cloud
- · Konference Oracle OpenWorld 2012
- · Hlavní projevy na Oracle OpenWorld 2012
- · Konference Oracle OpenWorld na Facebooku
- · Konference Oracle OpenWorld naTwitteru
- · Blog společnosti Oracle o konferenci OpenWorld
- · Oracle OpenWorld na LinkedIn
- ·
O konferenci Oracle OpenWorld
Konference Oracle OpenWorld v San Francisku je nejvýznamnějším setkáním roku pro zákazníky a partnery společnosti Oracle i pro všechny odborníky na příslušné technologie. Cílem této akce je pomoci podnikům v optimalizaci stávajících systémů a při porozumění průlomovým budoucím technologiím. Konference se účastní více než 50 000 návštěvníků z více než 140 zemí. Nabízí více než 2 100 vzdělávacích setkání, 400 ukázek produktů a stánky 450 partnerů. Zákazníci zde představují své inovativní aplikace, middleware, databáze, servery, úložné systémy i řešení infrastruktury založené na produktech společnosti Oracle. Konference Oracle OpenWorld 2012 probíhá od 30. září do 4. října v San Francisku v komplexu Moscone Center.
Podrobnější informace (v angličtině):
www.oracle.com/openworld. Program lze v přímém přenosu sledovat na YouTube. Zapojte se do diskusí na Twitteru, Facebooku a na blogu společnosti Oracle věnovaném konferenci OpenWorld.
O společnosti Oracle
Oracle (NASDAQ: ORCL) vytváří hardware a software pro spolupráci v cloudu i v datových centrech. Pro více informací navštivte www.oracle.com.