Vinš ředitelem konzultantů
Společnost J.K.R. nově vytvořila pozici ředitele konzultantů, do které byl jmenován Roman Vinš (31). Ten v JKR působí již 12 let, naposledy jako vedoucí interního konzultačního oddělení, kde mezi jeho zodpovědnosti patřilo zajištění interní podpory uživatelů pomocí služeb hotline a e-hotline, lokalizace jednotlivých problémů včetně jejich kontroly a nápravy, výchova nových pracovníků a realizace důsledné kontroly jejich znalostí.
Jako vedoucí interního konzultačního oddělení Vinš úspěšně vybudoval schopný a spolehlivý tým interních konzultantů. Během jeho působení na této pozici došlo k zavedení 4 telefonických hotline linek a vybudování systému evidence problémů s napojením na úkoly a kontrolní mechanismy.
Od roku 2001 zastával v J.K.R. 2 roky pozici vedoucího servisu podpory systému BYZNYS. Řídil kompletní podporu uživatelů systému BYZNYS, vedl mobilní režijní konzultanty oddělení a spolupracoval na důležitých projektech společnosti. Podílel se na vývoji systému BYZNYS včetně analýz a testování nových funkčností. Také zajišťoval legislativní podporu konzultantů a vývoje systému.
Předtím působil ve společnosti J.K.R. na pozici konzultanta. Podílel se na konzultační činnosti, školeních a implementaci systému BYZNYS u uživatelů a také na každoročním školení roční závěrky systému BYZNYS.
Jako ředitel konzultantů by se chtěl Vinš zaměřit především na stálé zlepšování poskytovaných služeb uživatelům a to jak v oblasti implementace systémů třídy BYZNYS, tak také v konzultační činnosti a v neposlední řadě také dále rozvíjet interní podporu uživatelů a konzultantů. Interně se pak hodlá zaměřit na důslednou kontrolu plnění vnitřních postupů a termínů.
„Vzhledem k tomu, že nová pozice ředitele servisu a podpory zastřeší interní i mobilní konzultanty je to příležitost vybudovat efektivní provázanost těchto dvou oblastí podpory uživatelů a zajistit tak transparentní a jednoduší podporu našich zákazníků a tím i rychlejší a kvalitnější poskytované služby,“ říká k tomu Vinš a pokračuje: „ Pro naše partnery dojde opět ke zjednodušení komunikace, neboť vzniká jedna styčná osoba, která jim poskytne komplexní spolupráci při řešení problémů.“
Vinš vystudoval Obchodní akademii a Vyšší odbornou školu v Příbrami. Ve volném čase cestuje, věnuje se turistice nebo si zacvičí v posilovně. Má rád dobré knihy a filmy. Nejraději však tráví čas s rodinou a přáteli.
O společnosti J.K.R.
Společnost J.K.R. je s produkty řady Byznys předním českým dodavatelem podnikových informačních systémů. Byla založena v roce 1991 v Příbrami, dnes má celostátní působnost a kromě příbramské centrály má pobočky v Praze, Plzni a Teplicích. Také disponuje rozsáhlou sítí smluvních partnerů.
Informační systémy třídy Byznys využívá v Česku více než 1 200 instalací v nejrůznějších oblastech podnikání. Mezi zákazníky figurují například Canaria Travel, Central Group, Český svaz ledního hokeje, Dopravní podnik města Pardubic, H & H Hotels, Humi Outdoor, Marimex, Ravak, Ryor či Vltava-Labe-Press.