Spotřební elektronika vede v počtu reklamací

Společnost Kasa.cz, přední český internetový prodejce, provedla průzkum reklamovanosti zboží 300 nejprodávanějších značek. Průzkum odhalil, že zákazníci nejčastěji reklamují spotřební elektroniku a minimum problémů řeší s taškami a batohy. Nejméně reklamovanou značkou byla od ledna do září 2010 Fiskars s jedinou reklamací na každých 250 prodaných výrobků,...

Číst dál ...

Kasa.cz otvírá novou prodejnu na Černém Mostě

Kasa.cz, přední český internetový obchod, otevře v pátek 1. října novou prodejnu v Praze na Černém Mostě. Kromě moderního showroomu s desítkou výdejních pultů zákazníci ocení i tzv. Kasa Drive, kde si budou moci zboží vyzvednout, aniž by vystoupili ze svého vozu. Nová prodejna navíc disponuje expedičním...

Číst dál ...

Kasa.cz láká na Černý Most

Kasa.cz, přední český internetový obchod, spustila první část své podzimní marketingové kampaně, která je tentokrát zaměřená na Prahu a okolí. Do 20. září šlo především o teasingové billboardy a hypercubes v Praze, od tohoto data do kampaně přibudou také reklamní plochy v metru a v denním tisku....

Číst dál ...

Nadop řídí výrobní zakázky s Byznys ERP

Přední český výrobce bytového nábytku, společnost Nadop, se rozhodl rozšířit stávající informační systém Byznys ERP, jež dosud využíval pouze pro vedení ekonomických a obchodních agend, také o modul Výroba s cílem zkvalitnit řízení a sledování výroby. Projekt realizovala společnost Fugasoft, implementační partner JKR. (Pokračování textu…)

Číst dál ...

Logica CEE spojuje marketing a HR pod jedno vedení

Spojení marketingového a personálního oddělení umožní sjednotit interní a externí komunikaci a zefektivnit péči o dva nejdůležitější prvky byznysu společnosti Logica – zákazníky a zaměstnance v celém regionu. Ředitelkou marketingového a personálního oddělení byla jmenována Eva Vavrušková, která doposud řídila marketing společnosti Logica pro střední a východní...

Číst dál ...